КУРС-ТРЕНІНГ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПРОВЕДЕННЯ ІСПИТУ ОСКІ ВІД КОЛЕГ З ПОЛЬЩІ

05.12.2017

4 грудня 2017 року в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця розпочався 3-ти денний курс-тренінг для викладачів щодо підготовки проведення оцінювання за методикою об’єктивного структурованого клінічного іспиту ОСКІ (вид контролю за опануванням студентами практичних навичок).

Захід проходив за сприяння та участі ректора Університету, член-кореспондента НАМН України, професора Катерини Амосової, а навчання проводив фахівець з Ягеллонського університету – виконуючий обов’язки начальника відділу медичної освіти Ягеллонського університету (м. Краків, Польща), лідер заснованого ЄС проекту: дидактика, інновації, розвиток; член правління Європейської ради медичних оцінювачів, Маастрихт (Нідерланди), керівник міжнародної програми обміну факультетів Американської асоціації Медичні коледжі Global Health Learning Opportunities (USA), доктор Міхаель Новаковскі.

За словами ректора, професора Катерини Амосової, завдяки унікальній можливості, наданій польськими колегами з Ягелонського університету, під їхнім же керівництвом в університеті буде проведено класичний ОСКІ для студентів 3-го курсу. Пілотний проект вже було проведено у червні 2017 року, зараз ми залучаємо провідних світових фахівців, щоб грунтовно підготуватися до імплементації міжнародних стандартів проведення оцінювання студентів. Впровадження в Університеті методики проведення екзамену OСКІ гарантуватиме суспільству підготовку лікарів, які володіють основними медичними маніпуляціями, комунікативними та клінічними компетентностями», – наголосила ректор Катерина Амосова

Як розповів доктор Міхаель Новаковскі, оцінка практичних навичок має вирішальне значення для належної оцінки студентів та навчального плану. Протягом першого дня тренінгу гість розповів про особливості проведення ОСКІ в Польщі, провів загальний огляд методів оцінки, розповів про оцінювання знань, навичок та ставлення. А також викладачі університету дізналися, як підготуватися до проведенння іспиту ОСКІ. Наприкінці першого дня тренінгу учасники обговорили форми проведення іспиту, а також отримали конкретні завдання для домашнього виконання. Мета впровадження іспиту ОСКІ – це створення умов та стимулів для викладачів кафедр молодших курсів відпрацьовувати 12 стандартних практичних навичок з усіма без винятку студентами, а для студентів ефективно їх засвоювати. Ідея полягає у тому, щоб максимально об’єктивізувати проходження іспиту. Кожному студенту необхідно буде продемонструвати лікувально-діагностичні навички на спеціально оснащених “станціях”, де він має відпрацьовувати стандартні покрокові інструкції для кожної навички (станції) з метою уніфікації викладання та контролю знань на всіх кафедрах Університету.

Прес-центр