НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О. Богомольця
ЧЕСТЬ, МИЛОСЕРДЯ, СЛАВА

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРА ЮРІЯ КУЧИНА «СЕПСИС ТА СЕПТИЧНИЙ ШОК: БАЗОВІ ПОНЯТТЯ»

22.01.2018

19 січня 2018 року у морфологічному корпусі НМУ імені О.О.Богомольця відбулася відкрита лекція з анестезіології «Сепсис та септичний шок: базові поняття», яку провів професор Юрій Кучин, за участю інтернів-анестезіологів та професорсько-викладацького складу.

Це перша лекція, яка відповідає вимогам наказу №14 від 17.01.2018 «Про заходи з удосконалення підготовки та проведення лекцій в Університеті».  Наказ був обговорений і підтриманий учасниками навчального тренінгу для викладачів щодо підготовки та створення сучасної лекції. Наразі навчання пройшли понад 200 викладачів. В рамках курсу викладачі обговорювали актуальні питання, як зробити лекцію не просто цікавою, а такою, щоб студент брав активну участь у ній і навчання було ефективним. Зокрема, окреслені основні вимоги до підготовчого етапу лекції, вимоги до структури лекції та вимоги до презентації лекції.

Під час лекції професор Юрій Кучин провів демонстрацію цікавого клінічного випадку, сформулював поняття про сепсис, детально розглянув клінічні критерії, сучасну концепцію лікування та використання англомовних першоджерел. Значну увагу було приділено спілкуванню викладача з аудиторією. Юрій Леонідович показав як під час лекції можна залучити аудиторію до тієї інформації, яка надається. І це в свою чергу робить лекцію інтерактивною, а навчання ефективним.

Після завершення лекції, ректор Катерина Амосова виступила з доповіддю «Чому ми маємо модернізувати наше лекційне навчання?», яку присвятила питанням модернізації освітнього процесу відповідно до кращих практик медичних шкіл світу. «Сьогодні світ ставить питання чи варто витрачати час на читання лекції в медичній освіті і, яка її ефективність.  Тому контент і форма викладання мають відповідати викликам часу, а осучаснення навчання підвищує його ефективність. І на прикладі нинішньої лекції ми побачили чітко сформульовані навчальні цілі, які відразу орієнтують аудиторію на те, що вони мають винести з лекції для набуття компетентностей», – зазначила професор Катерина Амосова.

 

Прес-центр