НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О. Богомольця
ЧЕСТЬ, МИЛОСЕРДЯ, СЛАВА

Новини Вступної кампанії

До подання першої заяви вступникам обов’язково потрібно перевірити внесену в електронні кабінети інформацію та файли – роз’яснення МОН

12 липня в електронних кабінетах вступників буде відкрита можливість подання заяв на вступ. МОН наполегливо просить абітурієнтів, які вже зареєстрували електронні кабінети та завантажили в них документи, перед поданням заяв перевірити внесену інформацію.

Йдеться про середній бал атестата, який цього року вступники мають розраховувати самостійно, контактні номери телефонів та завантажені файли: фото, додаток до атестата, а також документ про підтвердження реєстрації в селі, якщо вступник претендує на отримання сільського коефіцієнта.

Перевірити коректність інформації та доданих файлів обов’язково потрібно ДО подання першої заяви на вступ. Лише до цього моменту вступник може самостійно змінити внесені дані. Після подання першої зави зробити це буде неможливо.

На жаль, в попередні роки непоодинокими були випадки, коли вступники завантажували в поле для атестата зовсім інші файли – рецепти Празького торту, фото домашніх улюбленців, батьків, медичні довідки тощо. Тому перед поданням заяв необхідно уважно перевірити, які саме файли додані в електронний кабінет, та чи правильно вказана інша інформація.

Водночас МОН також звертається до вступників з проханням не поспішати подавати електронні заяви у перший день – для цього буде більш ніж достатньо часу. Подавати заяви через електронні кабінети можна буде до 18-ї години 26 липня, тобто понад 2 тижні.

Окрім цього звертаємо увагу, що реєстрація електронних кабінетів НЕ закінчується 12 липня – вона триватиме до 18-ї години 25 липня.

Нагадуємо, що переглянути найпоширеніші запитання-відповіді про вступ до вишів можна на сайті МОН

Раніше в МОН пояснили, що робити, коли під час реєстрації електронного кабінету з’являється напис про помилку, та які помилки найчастіше роблять вступники.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/do-podannya-pershoyi-zayavi-vstupnikam-obovyazkovo-potribno-pereviriti-vnesenu-v-elektronni-kabineti-informaciyu-ta-fajli-rozyasnennya-mon

 

 

 

 

 

ПОНАД 100 ТИС ЕЛЕКТРОННИХ КАБІНЕТІВ, 15 ТИС ДЗВІНКІВ ТА 32 ТИС ЕЛЕКТРОННИХ ЗВЕРНЕНЬ – ПІДСУМКИ ПЕРШОГО ТИЖНЯ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ

За перший тиждень реєстрації електронних кабінетів вступники створили понад 100тис кабінетів – це близько 60% від тієї кількості, яка очікується цього року.

Так, на 11 ранку 9 липня зареєстровано 100тис 861 кабінет, з них активовано 100тис 477.

Реєстрація електронних кабінетів триватиме до 18-ї години 25 липня, а подавати через них заяви можна буде з 12 липня до 18-ї години 26 липня.

На гарячі лінії МОН та Інфоресурсу (технічний адміністратор ЄДЕБО, де вступники реєструють кабінети) за перший тиждень надійшло майже 15тис дзвінків.

Водночас на пошти vstup2018@mon.gov.ua та ez@inforesurs.gov.ua надійшло понад 32тис електронних звернень від вступників. Такі листи опрацьовуються не пізніше, ніж впродовж доби з моменту отримання.

Профільна група в Фейсбуці «Вступ 2018», куди також можна писати свої запитання, зараз налічує майже 2800 учасників.

Найчастіше вступники звертаються щодо реєстрації кабінетів. Як раніше повідомляло МОН, найпоширеніші помилки наразі – неправильне зазначення адреси електронної пошти під час створення кабінету та введення кілька разів неправильного паролю під час входу в кабінет і його подальше блокування. Що робити в таких випадках, а також у разі виникнення інших помилок під час реєстрації кабінету, читайте тут: https://bit.ly/2lRCwOW

За допомогою також часто звертаються вступники, які вступають до коледжів після 9-го класу, але вчасно не оформили паспорт.

«Зараз можна сказати, що більшість вступників (самостійно та враховуючи рекомендації МОН та коледжів) своєчасно замовили та отримали паспорти. Державна міграційна служба виконує свою роботу досить чітко та своєчасно. Незважаючи на це, МОН був вимушений надати близько 400 дозволів на прийом документів за свідоцтвом про народження і ще певна кількість звернень чекає на розгляд. Я хочу підкреслити, що це оперативне рішення, й до моменту зарахування такі вступники мають обов’язково надати до приймальної комісії паспорт», – зазначив генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.

Надходить також багато запитів щодо пільг, вступу з Криму та Донбасу через освітні центри, сільського коефіцієнта, розрахунку середнього бала тощо.

Нагадуємо, що раніше в МОН роз’яснили, як підтвердити сільський коефіцієнт, коли фактичний термін реєстрації вступника в селі більш як 2 роки, однак у реєстрі це не відображено.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/ponad-100-tis-elektronnih-kabinetiv-15-tis-dzvinkiv-ta-32-tis-elektronnih-zvernen-pidsumki-pershogo-tizhnya-vstupnoyi-kampaniyi

 

 

 

 

Як підтвердити сільський коефіцієнт, коли фактичний термін реєстрації вступника в селі більш як 2 роки, однак у реєстрі це не відображено – роз’яснення МОН

Вступники, що претендують на отримання сільського коефіцієнта (СК), можуть крім визначеної Довідки про реєстрацію місця проживання особи завантажувати в кабінет інші документи, що підтверджують термін їх реєстрації в селі. Це треба робити тоді, коли фактичний термін реєстрації вступника в селі перевищує 2 роки, однак в реєстрі, на основі якого видається Довідка, інформація про це відсутня.

Таке роз’яснення надає Міністерство освіти і науки у відповідь на запити вступників, що зіштовхнулися з описаною ситуацією. Відповідний лист МОН був розісланий сьогодні, 6 липня 2018 року, в усі виші та ДП «Інфоресурс».

«Термін реєстрації вступника у селі вказується у Довідці про реєстрацію місця проживання особи, оформленій відповідно до додатку 13 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207. При цьому у разі, якщо визначений у довідці термін реєстрації (який використовує інформацію з реєстру) становить менше двох років, але термін фактичної реєстрації більший двох років, то для прийняття рішення щодо надання вступнику права на використання сільського коефіцієнту, Приймальними комісіями можуть враховуватись інші документи, що підтверджують реєстрацію вступника у селі», – йдеться в листі.

Такими документами можуть бути, наприклад, витяг з будинкової (домової) книги, довідка з обласного відділу обліку та моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання Державної міграційної служби з інформацією з картки реєстрації місця проживання одного з батьків (у разі зазначення в цій картці відомостей про дитину та надання копії свідоцтва про народження) тощо.

У листі наголошується, що завантажувати Довідку та інші документи, що підтверджують реєстрацію, в електронний кабінет потрібно одним файлом.

Нагадуємо, що цього року для вступників з сіл діє сільський коефіцієнт, розмір якого становить 1,02 (та 1,05 – для вступу на спеціальності галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство»). СК можуть отримати ті вступники, що зареєстровані в селах не менше 2 років до дня завершення подання заяв про вступ та які здобули повну загальну середню освіту в школах на території сіл.

Сільський коефіцієнт не поширюється на селища міського типу.

Раніше в МОН розповіли, що робити, коли під час реєстрації електронного кабінету з’являється напис про помилку, та які помилки найчастіше роблять вступники.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/yak-pidtverditi-silskij-koeficiyent-koli-faktichnij-termin-reyestraciyi-vstupnika-v-seli-bilsh-yak-2-roki-odnak-u-reyestri-ce-ne-vidobrazheno-rozyasnennya-mon

 

 

 

 

Вступ 2018: що робити, коли під час реєстрації електронного кабінету з’являється напис про помилку, та які помилки найчастіше роблять вступники

На сайті МОН оновлено інструкцію щодо роботи з електронним кабінетом вступника. Переглянути її, а також іншу потрібну для абітурієнтів інформацію можна у розділі Вступна кампанія 2018.

В інструкцію додано інформацію про ті помилки, які можуть виникати у вступника під час реєстрації електронного кабінету в системі. Зокрема, вказано номер помилки, напис, що з’являється в електронному кабінеті, та порядок дій вступника.

Наразі однією з найпоширеніших помилок вступників є неправильне зазначення адреси електронної пошти під час реєстрації. Через це вступники не отримують лист для активації кабінету на свою скриньку.

Нагадуємо, що в такому випадку необхідно зареєструватися повторно на правильну адресу, але не раніше ніж через 24 години після попередньої спроби. За цей час першу спробу реєстрації з неправильною поштою буде анульовано і вступник зможе зареєструватися знову.

Ще одна розповсюджена проблема – вступник кілька разів зазначає неправильний пароль під час входу в кабінет і система блокує його на три години. У такому разі в МОН радять одразу не вгадувати пароль, а скористатися сервісом «Забули пароль?» для його швидкого відновлення.

Нагадуємо, що відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступної кампанії 2018 розміщені на сайті МОН. Там є роз’яснення як стосовно роботи з електронними кабінетами, так і про правила вступу на молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/vstup-2018-sho-robiti-koli-pid-chas-reyestraciyi-elektronnogo-kabinetu-zyavlyayetsya-napis-pro-pomilku-ta-yaki-pomilki-najchastishe-roblyat-vstupniki

 

 

 

 

 

Почалася реєстрація електронних кабінетів вступників

Сьогодні, 2 липня 2018 року, почалася реєстрація електронних кабінетів вступників – вона буде відкрита до 18-ї години 25 липня. З 12 липня через кабінети можна буде подавати заяви на вступ до вишів. Їх прийом триватиме до 18-ї години 26 липня.

Цього року заяви в електронній формі мають подавати вступники на бакалавра, магістра медичного, фармацевтичного, ветеринарного спрямування, а також молодшого спеціаліста на базі 11 класів.

Для реєстрації потрібно зайти на сторінку https://ez.osvitavsim.org.ua/ та вказати таку інформацію:

  • Адреса електронної пошти – вона буде логіном для входу в кабінет (важливо: використовуйте пошту, до маєте доступ та яка не заборонена на території України)
  • Пароль та підтвердження паролю – не менше 6 символів (обов’язково запам’ятайте пароль)
  • Дані сертифікату ЗНО: номер (7 цифр), пін-код (4 цифри) та рік отримання
  • Дані атестата про повну загальну середню освіту: серія (2 літери), номер (8 цифр), середній бал.

Докладна інструкція з реєстрації кабінету доступна за цим посиланням, а також можна переглянути відео-інструкцію https://youtu.be/L1Rjqx8TjPI

На сторінці реєстрації наголошується, що всі електронні кабінети, створені в 2016-2017 роках, видалені. Тож якщо вступник раніше вже реєстрував кабінет, але цього року планує вступати знову, то йому потрібно заново пройти процедуру реєстрації.

Так само з системи були видалені всі тестові кабінети, які створювалися 25 і 26 червня. Нагадуємо, що за ці дні було зареєстровано майже 1300 тестових електронних кабінетів.

Також варто відзначити, що цього року вступник має самостійно розраховувати середній бал атестата. Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Для допомоги на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/ доступний калькулятор для розрахунку бала. Він автоматично обчислює бал – вступникові лише потрібно внести до нього всі оцінки з додатку до атестата: інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація. Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.

Якщо в додатку до атестата зазначений середній бал, то обов’язково потрібно перевірити, чи за правильною методикою він обчислений, тобто чи всі оцінки враховані.  Якщо за неправильною, то вступнику потрібно самостійно порахувати бал за правильною методикою і зазначити його під час реєстрації. Середній бал можна вказувати як через крапку, так і через кому.

Середній бал, введений в особистому електронному кабінеті з помилкою, вступник може виправити самостійно до подання першої заяви. Перевірятимуть правильність обчислення бала приймальні комісії вишів.

Нагадуємо, що з 25 червня для вступників працюють гарячі телефонні лінії та приймальня громадян – номери та адреси розміщені за цим посиланням.

У разі виникнення проблем з реєстрацією електронних кабінетів, вступники можуть звернутися на пошту ez@inforesurs.gov.ua , надіславши повідомлення за формою:

  • ПІБ (повністю)
  • Дата народження
  • Номер та рік сертифіката
  • Номер атестата
  • Стислий опис проблеми
  • Контактний телефон

Також раніше у МОН назвали ТОП-6 найтиповіших помилок, які може уникнути вступник під час створення електронного кабінету та подання заяв.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/pochalasya-reyestraciya-elektronnih-kabinetiv-vstupnikiv

 

 

 

 

 

 

Вступ 2018: на сайті МОН розмістили інструкцію з реєстрації електронного кабінету та роботи з ним

На сайті МОН розміщено інструкцію для вступників щодо роботи з електронним кабінетом – їх реєстрація буде відкрита 2 липня. У ній описані конкретні кроки для створення кабінету, його наповнення та подання електронних заяв.

Зокрема, для реєстрації вступникові потрібно буде зазначити таку інформацію:

•Адреса електронної пошти (вона буде логіном для входу в кабінет)

•Пароль та підтвердження паролю – не менше 6 символів

•Дані сертифікату ЗНО: номер (7 цифр), пін-код (4 цифри) та рік отримання

•Дані атестата про повну загальну середню освіту: серія (2 літери), номер (8 цифр), середній бал.

В інструкції звертають увагу, що використовувати для реєстрації потрібно ту пошту, до якої вступник має доступ та яка не заборонена на території України. Також абітурієнтів просять запам’ятовувати вказаний пароль.

Окремо наголошується на тому, що цього року вступник має самостійно розраховувати середній бал атестата.  Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.

Якщо в додатку до атестата зазначений середній бал, то обов’язково потрібно перевірити, чи за правильною методикою він розрахований. Якщо за неправильною, то вступнику потрібно самостійно обчислити бал за правильною методикою і вказати його під час реєстрації. На сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/ буде доступний калькулятор для розрахунку бала.

Також в інструкції є докладний опис того, як та в якому форматі завантажити фото та документи, за необхідності – зменшити їх розмір, подати або скасувати заяви, визначити їх пріоритетність тощо.

Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступників просять уважно ознайомитися з інструкцією, поширеними запитаннями-відповідями, умовами прийому до вишів та іншою необхідною інформацією. Вони є на сайті ДП «Інфоресурс» та МОН. У разі виникнення проблем з реєстрацією потрібно звернутися на електронну пошту: ez@inforesurs.gov.ua або за номером (044) 290-18-13.

Нагадуємо, що на сайті МОН розміщено відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступної кампанії, а з 25 червня почала працювати гаряча телефонна лінія та приймальня громадян щодо вступу 2018.

Раніше будь-хто охочий ще до початку вступної кампанії міг протестувати електронний кабінет вступника – така можливість була відкрита 25 і 26 червня з 15-ї до 16-ї години.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/vstup-2018-na-sajti-mon-rozmistili-instrukciyu-z-reyestraciyi-elektronnogo-kabinetu-ta-roboti-z-nim

 

 

 

 

 

Ми успішно протестували електронні кабінети та завершили їх доопрацювання, однак кількість підключень була в рази меншою, ніж під час вступної кампанії – директор Інфоресурсу Оксана Бєлік

Загалом тестування електронних кабінетів вступників пройшло успішно, однак до нього долучилася значно менша кількість людей, ніж зазвичай працює в системі під час вступної кампанії в дні її пікових навантажень. Про це розповіла директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік за підсумками тестування електронних кабінетів, що було доступне 25 і 26 червня з 15-ї до 16-ї години.

Спробувати зареєструвати кабінет та подати через нього заяви в ці дні міг будь-хто охочий. Для цього потрібно було заповнити форму згенерованими системою даними та подати заяву до визначеного інструкцією вишу.

«Напередодні вступної кампанії 2018 ми вперше зробили тестову реєстрацію електронних кабінетів, щоб перевірити роботу системи ЄДЕБО в умовах пікового навантаження та завершити її останні налаштування. Також це була гарна можливість для вступників спробувати попрацювати з електронним кабінетом, ознайомитися з його інтерфейсом. Однак, на жаль, пікові навантаження під час тестування були в рази менші, ніж зазвичай бувають в пікові дні вступної. Так, 25 червня максимальна кількість одночасних підключень була 700, а 26 червня – 1530», – зазначила Оксана Бєлік.

Першого дня було зареєстровано 455 тестових кабінетів та подано майже 180 тестових заяв, а другого – понад 830 кабінетів та майже 200 заяв.

«Звісно, ми очікували отримати більш близьке до реальності навантаження на систему, адже зазвичай в перші дні реєстрації та подання заяв маємо понад 10 тисяч одночасних підключень. Можливо, це пов’язано з тим, що така ініціатива була вперше й не всі вступники були до неї готові. Ми вдячні всім, хто відгукнувся на наше прохання, долучився до тестування та написав свої відгуки. Завдяки цьому ми доопрацювали певні налаштування, зокрема, вирішили проблему з тим, що некоректно працював один з варіантів вибору регіону», – підкреслила очільниця Інфоресурсу.

Вона також відзначила, що всі тестові кабінети вже видалені з системи, тобто їхнє подальше використання неможливе. Реєструвати ж реальні кабінети вступники зможуть вже з 2 липня до 25 липня, а подавати через них заяви – з 12 липня до 26 липня.
Нагадуємо, що цього року криптографічний захист електронних кабінетів вступників дозволить забезпечити максимальну безпеку для персональних даних. Однак створення захищених каналів може дещо уповільнювати роботу системи під час реєстрації кабінету або першого входу з нового пристрою.

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/news/mi-uspishno-protestuvali-elektronni-kabineti-ta-zavershili-yih-doopracyuvannya-odnak-kilkist-pidklyuchen-bula-v-razi-menshoyu-nizh-pid-chas-vstupnoyi-kampaniyi-direktor-inforesursu-oksana-byelik

 

 

 

 

 

 

ЗНО-2018: ПОНАД 220 УЧАСНИКІВ ОТРИМАЛИ МАКСИМАЛЬНИЙ БАЛ

Сьогодні на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання розміщено результати тестування з історії України, географії, фізики та хімії. Таким чином, станом на 21 червня, відомі результати ЗНО з усіх предметів.

Максимальний результат – 200 балів – отримали 222 учасники тестування. З них 12 вступників отримали по 200 з двох предметів: у Києві – 4 вступники, Харківській області – 4, Львівській області – 2, Полтавській області – 1, Волинській області – 1.

Від загальної кількості осіб, які складали ЗНО, пороговий бал подолали з:

історії України – 85,81 % учасників

географії – 87,67 %

фізики – 83,18 %

хімії – 89,51 %

української мови і літератури – 86 %

математики – 81 %

біології – 92 %

англійської мови – 87 %, німецької – 82 %, французької – 86 % та іспанської – 88 %.

Інформаційну картку зі своєї сторінки учасники зможуть роздрукувати з 22 червня. Цей документ, у якому вказано результати ЗНО з усіх предметів, є додатком до сертифіката ЗНО. Його вступник має надати приймальній комісії у разі подання документів в паперовій формі.
Нагадуємо, вступники мають самостійно рахувати середній бал атестата, а приймальні комісії – перевіряти правильність обрахунку

Деталі: https://mon.gov.ua/ua/news/zno-2018-ponad-220-uchasnikiv-otrimali-maksimalnij-bal