НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О. Богомольця
ЧЕСТЬ, МИЛОСЕРДЯ, СЛАВА

Гранти, стажування, семінари

Гранти

Конференції

 

 

Літнє стажування в центрі геномного управління

(The Center for Genomic Regulation)

Дедлайн: 18 квітня 2016 р.
Грант: оплата витрат
Коли: 1 червня – 31 жовтня 2016 р.
Де: Барселона, Іспанія

Центр The Center for Genomic Regulation проводить літнє стажування для студентів бакалаврів. Мета програми мотивувати студентів всіх національностей в отриманні наукового ступеня і познайомити їх з роботою в лабораторії.

Стажування займе 320 робочих годин (40 годин на тиждень), які будуть розподілені на 8-тижневий період з 1 червня по 31 жовтня 2016 року. Точна дата стажування буде відома пізніше. Стажер має бути залучений у всі заходи і буде зайнятий повний робочий день. У цьому році для стажування набирають 8 осіб.

Кандидати, які не проживають в районі Барселони на момент подачі заявки будуть отримувати:

– 600 € в місяць;
– Оплату зворотнього квитка;
– Харчування на 8-тижневий період.

Кандидати, які проживають в районі Барселони на момент подачі заявки будуть отримувати:

– 250 € в місяць;
– Харчування на 8-тижневий період.

Кандидати самі повинні знайти місце проживання на цей період. Якщо рідний університет кандидата не надає йому медичну страховку, то центр надасть кандидатам на період стажування медичну страховку і страховку від нещасних випадків.

Літня школа в Іспанії в національному центрі з дослідження раку

(Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas)

Дедлайн: 24 квітня 2016 р.
Грант: оплата витрат
Коли: 27 червня – 19 серпня 2016 р.
Де: Мадрид, Іспанія

Іспанський національний центр з дослідження раку Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas, який знаходиться в м. Мадрид, Іспанія, пропонує можливості для дослідження для студентів з усього світу, які зацікавлені в побудові науково-дослідницької кар’єри в сфері біомедицини та науки про життя. У 2016 році пропонується 8 місць студентам бакалавріату будь-якої країни. Кожному студенту буде запропонована робота в лабораторії, відповідно до його інтересів і досвіду. Студент буде працювати під керівництвом лідера групи, або одного з членів дослідницької команди. Також учасники відвідуватимуть семінари та лекції, які будуть проводити вчені з центру. Наприкінці програми студенти зможуть показати результати своєї роботи.

Організатори покривають такі витрати учасників:

– Витрати на проїзд до Мадрида;
– Сніданки та обіди в кафетерії центру;
– Страховку від нещасних випадків.

Учасники, які не є громадянами країн, які видають обов’язкову медичну страховку, будуть застраховані, якщо вони ще не мають медичної страховки.

Наприкінці програми учасникам буде видано сертифікат.

21-Й МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС «ХВОРОБИ СЕРЦЯ»

Країна: США
Місто: Бостон
Дедлайн: 25.02.2016
Дата початку: 30.01.2016
Дата закінчення: 01.08.2016
Область наук: Медичні;
Тип конференції: Міжнародні;

Конгрес забезпечить можливість для повного огляду останніх наукових розробок в серцево-судинній медицині, в першу чергу в таких областях, як молекулярна біологія, ішемічна хвороба серця, серцева недостатність, серцеві аритмії і серцева хірургія.

Доповіді будуть представлені у вигляді пленарних засідань та симпозіумів. Напрямки діяльності конгресу будуть варіюватися від клінічної патофізіології до оцінки і методів стратифікації і молекулярної та клітинної біології, у тому числі нейрогуморальних, імунологічних і генетичних досліджень. Під час конгресу буде обговорено нові та інноваційні методи діагностики, профілактики та лікування серцево-судинних захворювань.

Зареєструватися і отримати більш докладну інформацію можливо за адресою:http://www.cardiologyonline.com/wchd2016/index.html

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ ПО РОЗШИРЕНІЙ ДІАГНОСТИЦІ

Країна: Індія
Місто: Бангалор
Дедлайн: 28.02.2016
Дата початку: 26.03.2016
Дата закінчення: 27.05.2016
Область наук: Медичні;
Тип конференції: Міжнародні;

Ця конференція надасть можливість вченим поділитися своїми знаннями про інструменти та методи діагностики захворювань. Конференція допоможе зорієнтуватися в науково – дослідних досягненнях, технологіях та останніх успіхах в галузі молекулярної діагностики, супутньої діагностики, персоналізованої медицини, діагностики інфекційних хвороб, раку, фармакології, геноміки, фармакогеноміки, генетики, імунотерапії раку.

Конференція об’єднає в собі фармацевтичні, біотехнологічні та діагностичні компанії, провідні університети та науково-дослідні установи.

Під час конференції буде проходити виставка, яка охоплюватиме останні технологічні досягнення в галузі діагностики і пов’язані з нею послуги.

Зареєструватися і отримати більш докладну інформацію можливо за адресою:http://selectbiosciences.com/conferences/index.aspx?conf=ADIN16&se=india

ДРУГИЙ МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС РАКУ В БЕНІ-МЕЛЛАЛІ

Країна: Марокко
Місто: Бені-Меллаль
Дедлайн: 15.02.2016
Дата початку: 19.03.2016
Дата закінчення: 21.05.2016
Область наук: Медичні;
Тип конференції: Міжнародні;

Ця конференція збере провідних діячів медицини, щоб представити і обговорити останні наукові досягнення по боротьбі з раковими захворюваннями.

Запропоновані теми для виступів наступні:

– Розробка ліків;
– Цільові терапії та інші методи лікування раку;
– Апоптоз і ангіогенез раку;
– Клінічна і молекулярна діагностика раку;
– Генетичні і молекулярні дослідження.

Зареєструватися і отримати більш докладну інформацію можливо за адресою:http://www.fstbm.ac.ma/iccbm2016/

12 МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЇ ПО ІНТЕНСИВНІЙ ТЕРАПІЇ І РЕАНІМАЦІЇ

Країна: Об’єднані Арабські Емірати
Місто: Дубаї
Дедлайн: 15.02.2016
Дата початку: 08.04.2016
Дата закінчення: 09.04.2016
Область наук: Медичні;
Тип конференції: Міжнародні;

Конференція буде охоплювати найбільш актуальні теми інтенсивної терапії та реанімації. Зустріч буде проводитися у формі дидактичних лекцій тривалістю 20 хвилин, під час яких будуть задаватися інтерактивні питання і відповіді на них тривалістю 5 хвилин.

Зареєструватися і отримати більш докладну інформацію можливо за адресою: http://www.eccc-dubai.com/

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ВАКЦИН ДЛЯ ЛЮДЕЙ І ТВАРИН ВІД ТРОПІЧНИХ ХВОРОБ»

Країна: Південна Африка
Кейптаун: Місто
Дедлайн: 23.02.2016
Дата початку: 24.05.2016
Дата закінчення: 26.05.2016
Область наук: Медичні;
Тип конференції: Міжнародні;

Вакцини для людей і домашньої худоби можуть сприяти підвищенню добробуту і доходів за рахунок підтримки здоров’я людини та задоволення попиту на м’ясо, молоко і риба в країнах, що розвиваються. Всі ці фактори сприяють зростанню важливості поліпшення безпеки харчових продуктів.

Учасники конференції отримають рідкісну можливість для вчених з Північної і Південної півкуль почати взаємодіяти між собою, об’єднати ресурси і знання в спільній боротьбі проти тропічних хвороб.

Зареєструватися і отримати більш докладну інформацію можливо за адресою:http://www.keystonesymposia.org/index.cfm?e=web.Meeting.Program&meetingid=1410

25-й МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-МЕДИЧНИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ КОНГРЕС

Запрошуємо Вас взяти участь в 25-ому Міжнародному науково-медичному студентському конгресі, який відбудеться 13-15 травня 2016 року в Стамбулі, Туреччина.
Конгрес покликаний об’єднати студентські дослідження в галузі медицини з усього світу, а також надати їм міжнародну платформу для обміну результатами досліджень.
Приймаються експериментальні або клінічні дослідження на будь-яку тему. Тільки наукові дослідження будуть нагороджені.
Винагорода: 500$ – 300$ – 200$
Тези доповідей надсилати до 14 лютого 2016 року.
Офіційна мова конгресу – англійська.
Зареєструватися і знайти додаткову інформацію ви можете на сайті: www.imsscistanbul.com

МІЖНАРОДНИЙ МЕДИЧНИЙ КОНГРЕС «ВІЛ ТА ГЕПАТИТИ В АМЕРИЦІ»

Конференція буде проходити 28-30 квітня 2016 року в Мехіко, Мексика (Готель Royal Pedregal).
Дедлайн: 01.02.2016
Напрямки конференції:
– абстрактні категорії;
– клінічна фармакологія;
– супутні захворювання та ускладнення хвороби та / або лікування;
– ВІЛ / гепатит;
– ВІЛ та ендемічні захворювання;
– ВІЛ і туберкульоз;
– ВІЛ і жінки;
– ВІЛ та уразливі групи населення;
– вірусні гепатити;
– вірусологія та імунологія та інші.
Всі прийняті тези будуть опубліковані в якості доповнення в провідному науковому журналі. Тези будуть доступні в Інтернеті з першого дня роботи Конгресу.
Зареєструватися і знайти додаткову інформацію ви можете на сайті: http://www.hivhepamericas.org/

2-Й МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС З ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ МНОЖИННОЇ МІЄЛОМИ

Маємо честь запросити Вас на 2-й Міжнародний конгрес з обговорення проблемних питань множинної мієломи, який відбудеться в Парижі, Франція 28-30 квітня 2016 року.
Дедлайн: 14.02.2016
2-й Конгрес висуває на перший план актуальні і найбільш спірні питання даних та інформацію в області множинної мієломи.
Унікальний формат програми надає більше часу для обговорення, після кожної дискусії учасникам буде запропоновано прийняти активну участь у навчальному діалозі.
Запрошуємо Вас приєднатися до цієї захоплюючої і унікальної події в місті Париж.
Зареєструватися і знайти додаткову інформацію ви можете на сайті: http://comy2016.cme-congresses.com/

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ФАРМАЦІЇ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ НАУКИ

Міжнародна конференція з фармації та фармацевтичної науки буде проходити 24-25 квітня 2016 року в Анталії, Туреччина.
Дедлайн: 05.02.2016
Область наук: хімічні; фармацевтичні.
Основна мета конференції – сприяння дослідження і розвитку діяльності у галузі фармації та фармацевтичної науки. Іншою метою є сприяння наукового обміну інформацією між вченими, інженерами, студентами і практиками, що працюють в Туреччині і за кордоном. Конференція буде проходити щороку, щоб зробити її ідеальною платформою для обміну думками та досвідом у галузі фармації та фармацевтичної науки та суміжних областях.
Зареєструватися і знайти додаткову інформацію ви можете на сайті: http://www.icpps.org/

ПЕРШИЙ ГЛОБАЛЬНИЙ СИМПОЗІУМ З ПАЛІАТИВНОГО ЗВ’ЯЗКУ

Перший глобальний симпозіум з паліативного зв’язку буде проходити 15 червня 2016 року у м. Афіни, Греція.
Дедлайн: 01.02.2016.
Область наук: медичні, психологічні, соціологічні.
Основна мета конференції – набуття досвіду у взаємодії з невиліковно хворими людьми шляхом спілкування з медичними працівниками, які на практиці займаються даним типом пацієнтів. Під час симпозіуму будуть висвітленні питання специфіки процесу вмирання, поняття смерті як нормального процесу, роль психологічних і духовних аспектів під час догляду за даними пацієнтами, варіанти активного проводження часу до смерті, психологічна допомога сім’ї помираючого, підготовка її до втрати члена сім’ї, використання командного підходу до задоволення потреб пацієнтів і їх сімей.
Зареєструватися і знайти додаткову інформацію ви можете на сайті:http://iou.edu.gr/Call%20for%20Abstracts%202016.pdf

navch_seminar

Навчальний семінар- моделювання для розбудови сучасного суспільства
“Наше суспільство! Дебати та переговори для пошуку інтересів та компромісів “

 

Інститут міжнародної освіти CIVIC ( The CIVIC Institute ) спільно з інститутом міжнародних відносин ( The Institute forForeign Cultural Relations , IFA ) за фінансування Міністерств а закордонних справ Німеччин и організовує проведення циклу семінарів та моделюючих ігор в Україні, Грузії та Вірменії .

Семінари дають змогу ознайомитися з інтерактивними методами навчання, що використовуються у сфері європейської освіти, а їх учасники матимуть можливість більш глибоко зрозуміти сутність організації суспільства та різноманітних аспектів його розвитку.

Запропоновані семінари-тренінги передбачають реальні дії учасників щодо формування власної позиції та захисту інтересів, з метою отримання більш глибокого розуміння особливостей європейських суспільно-політичних відносин. На основі розуміння процесів прийняття рішень, учасники зможуть сформувати власну точку зору під час проведення переговорів та в ході прийняття рішень на основі європейського досвіду.

 

Міста та організації для проведення семінарів

  • м. Дніпропетровськ, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
  • м. Черкаси, Черкаський державний технологічний університет
  • м. Київ, Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • м. Львів, Національний університет “Львівська політехніка”
  • м. Харків – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Точна адреса місця проведення (аудиторія, корпус університету) буде повідомлено учасникам за декілька днів за номером телефону або на електронну адресу.

Кінцеві терміни подання Заявок

20 жовтня 2015 р. – для учасників у м. Дніпропетровськ

22 жовтня 2015 р. – для учасників у м. Черкаси

29 жовтня 2015 р. – для учасників у м. Київ

31 жовтня 2015 р. – для учасників у м. Львів

2 грудня 2015 р. – для учасників у м. Харків

 

Дати проведення семінарів

 

Студенти

Викладачі та інші учасники

Місто

26-27 жовтня 2015 р. 25 жовтня 2015 р.

Дніпропетровськ

29 – 30 жовтня 2015 р. 31 жовтня 2015 р. Черкаси
02-03 листопада 2015 р. 04 листопада 2015 р. Київ
09-10 листопада 2015 р. 11 листопада 2015 р.

Львів

13-14 грудня 2015 р. 15 грудня 2015 р.

Харків

17-18 грудня 2015 р. 19 грудня 2015 р.

Харків

Участь у навчальному семінарі є безкоштовеною.

Витрати на участь у семінарі компенсуються Міністерством закордонних справ Німеччини.

Кожен учасник отримує Сертифікат про участь в семінарі за умови повної присутності відповідно до зазначених дат.

 

Робоча мова семінару – англійська ( за необхідності російська, українська ) !

 

 

 

Правила участі та реєстрації

 

До участі у дводенному семінарі запрошуються студенти I – V курсів будь-якого факультету, а також інші учасники, зацікавлені у дослідженні основ європейської інтеграції, демократії та громадянського суспільства.

Д о участі у третьому дні семінару запрошуються молоді вчені та викладачі, зацікавлені у практичному застосування демократичних методів навчання.

 

 

Реєстрація:

Д ля участі в семінарі слід заповнити форму резюме та мотиваційного листа

(електронні форми також доступні за посиланнями: http :// goo . gl / forms / BaugOhHTir , http :// goo . gl / forms / jTiKUU 4 T 0 o )

надішліть CV та мотиваційний лист на адресу registration@civic-institute.e

З питань участі у семінарі можна звертатися до координаторів проекту в Україні за допомогою електронної пошти:

Юрій Вдовиченко
Координатор проекту, Україна
vdovychenko @ civic – institute . eu
або за телефоном
+380978878500
Марина Лещенко

Катерина Нужненко
Координатор проекту , Київ
nuzhnenko @ civic – institute . eu
Civic Community Flyer 2015.pdf

mlburnДослідницькі стипендії Мельбурнського університету

( тому числі з медицини )

 

Дослідницькі стипендії Мельбурнського університету ( Melbourne Research Fellowship ) призначені для студентів , які хочуть займатися науковою роботою на магістерських чи PhD- програмах університету Мельбурна . Щороку виділяється 300 стипендій , кожен факультет пропонує обмежену кількість місць .

Стипендії покривають вартість навчання , проживання (25 849 австралійських доларів на рік ) та страхування .

Вимоги:

Для участі в конкурсі стипендій кандидат повинен обрати навчальну програму і   факультет  та подати документи на навчання в університеті Мельбурна. Детальніше про вимоги читайте   тут.

Серед основних критеріїв отримання стипендії – академічна успішність і дослідницький потенціал.

Документи:

Кандидати повинні заповнити аплікаційну форму для навчання в університеті й отримання стипендії та підготувати необхідні документи до 30 квітня або до 31 жовтня.

Детальну інформацію шукайте на офіційному сайті: https://studenteforms.app.unimelb.edu.au/apex/f?p=153:2:0:::2:P2_ID:641

 

 

 

urСтипендії на навчання в Баварії

(у тому числі за напрямом «Медицина»)

 

Баварський академічний центр для країн Східної, Центральної та Південно-Східної Європи ( BAYHOST ) надає   стипендії  для навчання в університетах Баварії на 2016-2017 навчальний рік.

Стипендії призначені для фінансування навчання на магістратурі або PhD-програмах будь-яких спеціальностей протягом 1 року. Цей термін за умови хорошої академічної успішності може бути подовжений до 3 років. Розмір щомісячної стипендії – 700 євро, студенти з дітьми отримуватимуть 860 євро.

Дедлайн подачі заявки – 1 грудня 2015 р.

Вимоги :

Для того, аби брати участь у конкурсі на стипендію, кандидати мають бути зарахованими на магістерську або PhD-програму будь-якого баварського університету. Також серед вимог:

  • 01 громадянство однієї з таких країн: Україна, Болгарія, Хорватія, Польща, Румунія, Росія, Словаччина, Чехія, Угорщига, Сербія;
  • 02 диплом бакалавра/магістра;
  • 03 вік – до 30 років;
  • 04 знання німецької або англійської мови (у випадку, якщо робоча мова обраної програми – англійська).

Документи :

  • 01 аплікаційна форма (http://www-app.uni-regensburg.de/Einrichtungen/Bayhost/jahresstipformular/formular.php)
  • 02 сертифікат, що підтверджує знання німецької або англійської мови;
  • 03 завірена і перекладена копія диплому і додатку до нього;
  • 04 мотиваційний лист;
  • 05 лист-підтвердження ( Betreuungszusage) від майбутнього наукового керівника або координататора магістерської програми;
  • 06 CV з фотографією;
  • 07 опис проекту і графік роботи над ним (тільки для PhD-заявок).

Документи слід надіслати на адресу: Bayhost, Universitatsstr. 31, 93053 Regensburg, Deutschland.

Контакти :

Ms Katrin Döppe –  doeppe@bayhost.de.

Детальна інформація : http://www.uni-r.de/bayhost/english/scholarships/study-in-bavaria/index.html

max_planckMax Planck Research Groups – Applications

Товариство імені Макса Планка (Max Planck Society, Німеччина) відкрило прийом заявок на навчання та дослідження для студентів, магістрів, аспірантів ( Ph . D .) та пост-доків.

Товариство імені Макса Планка для сприяння розвитку наук є незалежною неприбутковою дослідницькою організацією, котра має на меті розвиток високопрофесійних якісних досліджень у своїх інститутах. У понад 80 дослідницьких інститутах Товариства здійснюються фундаментальні дослідження з біології та медицини, хімії, фізики, технології, гуманітаристики, соціальних наук та права. Особливо Товариство імені Макса Планка спрямоване на нові, інноваційні та міждисциплінарні сфери дослідження.

Товариство імені Макса Планка прагне збільшити кількість жінок у тих сферах дослідження, де вони недостатньо представлені, і, таким чином, охоче запрошує жінок-науковців подавати заявки з усіх напрямків досліджень.

Успішним кандидатам буде запропоноване місце в Дослідницькій групі імені Макса Планка на період 5 років у будь-якому, обраному кандидатом, інституті імені Макса Планка.

Заявка має включати резюме ( CV ), перелік публікацій, копії трьох публікацій, резюме наукових досягнень (обсяг – 1 сторінка), 2 рекомендаційні листи, план дослідження (обсяг – 2 сторінки).

Дедлайн подачі заявки – 28 жовтня 2015 р.

Детальніше щодо пропонованих позицій та процедури подачі заявки: http://www.mprg.mpg.de

Подати заявку: http://academicpositions.eu/ad/max-planc…

 

7th Annual CUGH Global Health Conferenc e
BRIDGING TO A SUSTAINABLE FUTURE IN GLOBAL HEALTH

April 9–11, 2016 Satellite Sessions April 8,2016
Hilton Union Square, San Francisco

SUBMISSIONS / NOMINATIONS NOW ACCEPTED:

AWARDS & RECOGNITION     
• Velji Awards for Global Health Excellence
• Reflection in Global Health Essay Contest
• Lancet / CUGH Best Student Poster

Submission & Nomination Deadlines:  Vary
More information:  Awards/Contests

     ORAL / POSTER  PRESENTATIONS

     Submissions Deadline:  November 1, 2015
More information:  Abstracts
PANEL PROPOSALS
Submissions Deadline:
 September 30, 2015
More information:  Panel Proposals

CONFERENCE HIGHLIGHTS:

SPECIAL STUDENT SESSIONS:
Pre-Conference satellites on Career Preparations and Student Achievements in Global Health

AWARDS & RECOGNITION:
Velji Awards for Global Health Excellence
“Reflections in Global Health” Essay Contest Lancet/CUGH Best Student Posters
2016 Untold Global Health Stories Contest

GAIRDNER LECTURE SERIES:
Special Lecture by the 2016 awardee of the
Gairdner Foundation’s Canada Gairdner
Global Health Award

GLOBAL HEALTH VIDEOS:
Screening of the 3 rd Annual CUGH Awardees   for Best Short Global Health Videos
World class short documentaries presented by   the Pulitzer Center for Crisis Reporting

More information http://cugh.org/events/2016-annual-cugh-global-health-conference
cugh

 

Державні стипендії Уряду Словаччини для підтримки мобільності студентів, аспірантів, викладачів та молодих вчених.

Дедлайн подачі заявки на мобільність 2016 р. – 31 жовтня 2015 р.

Детальніше про програму та умови участі за посиланням http://www.scholarships.sk/en/news/call-for-applications-academic-year-2015/2016-apply-now!

Увага! brazil
Унікальна можливість пройти стажування у кращих клініках Бразилії, Мексики та Чілі у січні 2016 року!

Кількість місць обмежена, всього 4!
Дедлайн реєстрації 29 вересня!

Що це за програма?
Standing Committee on Professional Exchange (SCOPE) – це комітет International Federation of Medical Students’ Associations (IFMSA), що проводить клінічні обміни для студентів 3-6 курсів . Стажування передбачає роботу студента в якості помічника лікаря певного відділення клініки. Студент бере участь у лікарських обходах, оглядах пацієнтів, асистує в ході лікувально-діагностичних процедур, хірургічних операцій.

Коли починається стажування?
З 1 січня 2016 року
(Середня температура повітря в країнах стажування у січні +26)

Хто має право прийняти участь у стажуванні?
Студенти 3-6 курсу ВМНЗ України

Скільки триває стажування?
4 тижні

За якими дисциплінами можна пройти стажування?
Усі клінічні дисципліни крім стоматологічних.

Скільки коштує стажування?
Організаційний внесок – 350 євро

Що входить у вартість програми?

У вартість обміну входить:
• Місяць проживання
• Одноразове харчування
• Стажування
Культурна програма

Після стажування Ви отримаєте міжнародний сертифікат!

Хто буде стажуватись разом зі мною?
Разом з вами можуть проходити стажування студенти зі 127 країн світу!

Реєстрація за посиланнямhttps://docs.google.com/forms/d/1i1LVMXpiJyGuZBRWSoD2Y1hnYqETCkFbEcgDSl7hij0/viewform

 

Українсько-шведський освітній тренінг з епідеміології для молодих вчених

З 8 по 10 жовтня 2015 р. в Hаціональному медичному університеті імені О.О. Богомольця для молодих вчених буде проведений Українсько-шведський освітній тренінг «Епідеміологія I: Введення в епідеміологію»

Тренінг організовано в рамках довгострокового науково-дослідного співробітництва між Hаціональним медичним університетом імені О.О. Богомольця та Каролінським Інститутом і розраховано на слухачів післядипломного рівня: магістрів, аспірантів, молодих вчених.

Даний тренінг є базовим епідеміологічним курсом і спрямований на ознайомлення слухачів з основними концепціями та поняттями, які застосовуються у сучасних епідеміологічних дослідженнях, а також на підготовку до подальшої участі в курсах: «Епідеміологія II: Дизайн епідеміологічних досліджень» і «Епідеміологія III: Аналіз та інтерпретація даних», проведення яких планується в Києві у 2016 р.

Основними темами даного тренінгу є наступні:

• Історія епідеміології та сучасні досягнення.

• Фактори, що впливають, та наслідки захворювань. Показники частоти захворювань.

• Дизайн епідеміологічних досліджень. Поняття про систематичні помилки.

Структура тренінгу включає лекції та роботу слухачів в групах, забезпечення матеріалами лекцій та ситуаційних завдань, які будуть використані в ході групових дискусій. Участь у тренінгу є безкоштовною. Викладання на тренінгу буде проходити російською мовою.

По закінченню тренінгу всім слухачам буде надана можливість отримання Сертифікату учасника. Сертифікат буде видаватися за умов 100% відвідуваності лекційних та практичних занять, належного виконання курсових завдань.

Керівник курсу :

Грузєва Олена , MD, PhD, постдок Інституту медицини навколишнього середовища (Каролінський Інститут, Стокгольм, Швеція) (The Institute of Environmental Medicine, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden).

Викладачі курсу :

Першаген Йоран , MD, PhD, професор Інституту медицини навколишнього середовища (Каролінський Інститут, Стокгольм, Швеція) (The Institute of Environmental Medicine, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden).

Сідорчук Анна , MD, PhD, керівник наукових проектів відділу громадського здоров’я (Каролінський Інститут, Стокгольм, Швеція) (Department of Public Health Sciences, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden).

Пико Андрій , MD, аспірант Інституту медицини навколишнього середовища (Каролінський Інститут, Стокгольм, Швеція) (The Institute of Environmental Medicine, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden).

Співoрганізатор курсу з української сторони: Грузєва Тетяна Степанівна, д.м.н., професор, зав. кафедри організації охорони здоров’я та соціальної медицини НМУ імені О.О. Богомольця (Київ).

Місце проведення занять

Національний медичний університет імені О.О. Богомольця

Київ, Проспект Перемоги 34, санітарно-гігієнічний корпус, 2-й поверх, лекційна аудиторія 2.

Контактна інформація:

• Керівник курсу Грузєвa Оленa: olena.gruzieva@ki.se

 

 

 

fridrih_miescherThe Friedrich Miescher Institute for Biomedical Research is funding an international   PhD  program in affiliation with the University of Basel in Switzerland. The duration of PhD course is 4 years. Applicants from all nations with a Master degree or equivalent are eligible for this international PhD program. The FMI provides financial support to graduate students in accordance with the scale of the Swiss National Science Foundation. The applications deadline is November 30, 2015.

Study Subject(s):   Fellowships are awarded for basic research in biology with a focus in epigenetics, neurobiology and mechanisms of cancer.
Course Level:   Fellowships are available for pursuing a PhD program at the FMI.
Scholarship Provider:   Friedrich Miescher Institute for Biomedical Research (FMI)
Scholarship can be taken at:   Basel, Switzerland

Eligibility:   To be accepted for graduate studies at the Friedrich Miescher Institute, applicants must hold a university degree that would formally qualify them to enter a PhD or equivalent program in their home country (MSc., Diploma, DEA etc.). US applicants with only a Bachelor must have successfully completed courses in Biophysics and must have laboratory experience leading to a research thesis.

Scholarship Open for Students of Following Countries:   US and International applicants are eligible for this PhD fellowship.

Scholarship Description:   The FMI International PhD Program provides advanced, interdisciplinary training in epigenetics, neurobiology and mechanisms of cancer. PhD students admitted to the program receive theoretical and practical training, and conduct a research project under the supervision of an FMI group leader, monitored by a thesis committee of university professors and experts chosen by the student. FMI PhD students learn highly advanced techniques from specialists and are introduced into experimental analysis at multiple levels of biological organization. Most students at the FMI are enrolled at the University of Basel. After successful completion of the research project, submission of a written thesis and a thesis defense, the candidate receives a PhD from the University of Basel.

Number of award(s):   The number of openings varies between each round of applications. This number is only known close to the submission deadlines and all candidates who are invited to the interviews will be informed when receiving the invitation letter.

Duration of award(s):   A course of study at the FMI leading to a PhD degree of the University of Basel typically lasts 4 years.

What does it cover?   The FMI provides financial support to graduate students in accordance with the scale of the Swiss National Science Foundation. Income is generous relative to international standards for PhD students .

Selection Criteria:   Not Known

Notification:  A shortlist of candidates will be invited for interviews in June and January, respectively.

How to Apply:  Please fill in the online application form. Please note that this information and relevant documents will be distributed within the FMI for assessment.

Online Application

Scholarship Application Deadline:   The application deadline is November 30, 2015. (There are two deadlines each year in May and November).

Further Official Scholarship Information and Application
Read more:   FMI International PhD Program in Switzerland, 2016 Scholarship Positions 2015 2016

Home

 

 

 

 

 

britishcouncilБританська Рада в Україні розпочинає новий проект «Researcher Connect» для підтримки професійного розвитку молодих науковців.

«Researcher Connect» пропонує серію модулів, спрямованих на розвиток комунікативних навичок молодих вчених, необхідних для успішного міжнародного спілкування та співпраці. Він надає учасникам поглиблене розуміння та інструменти для ефективного спілкування, незалежно від ситуації чи контексту. Він також допомагає розвивати критичне мислення, реагування та навички наукової критики.

Модулі «Researcher Connect» пропонуються у вигляді 3-денних тренінгових семінарів за участю досвідчених і сертифікованих тренерів.

Семінар 1 з акцентом на міжнародній науково-дослідній співпраці (22-24 жовтня 2015 р.)

1й день Знати свою аудиторію (забезпечити ефективне цілеспрямоване спілкування); Тези (основні структурні елементи тез для різних аудиторій і потреб)
2й день Переконливі пропозиції ( писати ясні , чіткі і успішні пропозиції )
3й день Академічна співпраця (мислити і працювати глобально)

 

Семінар 2 з акцентом на основних академічних навичках (26-28 жовтня 2015 р.)

1й день Знати свою аудиторію (забезпечити ефективне цілеспрямоване спілкування); Тези (основні структурні елементи тез для різних аудиторій і потреб)
2й день Переконливі пропозиції ( писати ясні , чіткі і успішні пропозиції )
3й день Вражаючі презентації (послідовна, крок за кроком розробка, виступи і критика презентації)

 

Критерії відбору учасників тренінгового семінару:

  • Вік до 35 років
  • Рівень володіння англійською мовою не нижче В-2, підтверджений міжнародно визнаним сертифікатом ( IELTS / Cambridge / TOEFL ) або тестуванням у Британській Раді;
  • Повна зайнятість на науково-педагогічній роботі у НДІ, університеті, державній чи недержавній науковій організації;
  • М i жнародний досвід наукової роботи з останні п’ять років (надати інформацію про особисту участь у наукових проектах, дисертаційних темах, наукові публікації, міжнародні зв’язки).

Успішні кандидати повинні будуть надати рекомендаційний лист від наукового керівника, що підтверджує можливість їх участі у триденному навчальному семінарі.

Форма анкети (англ ійською мовою) додається. Заповнену анкету необхідно надіслати не пізніше 20 вересня 2015 р. до Британської Ради за адресою: viktor .kyrylenko @britishcouncil .org .ua .

За довідками, будь ласка, звертайтеся до: Віктор Кириленко, Менеджер контрактів та проектів, Британська Рада в Україні. Тел.: (044) 490 5600.

 

 

 

Державний Фонд фундаментальних досліджень 1 липня 2015 року оголошує проведення конкурсу Ф-68 – спільних українсько – японських науково-дослідних проектів для реалізації у 2016 році.
http://www.dffd.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=27&lang=ua

 

Повідомляємо, що Уряд Литовської Республіки виділив громадянам України 40 стипендій на навчання за магістерськими програмами у вищих навчальних закладах Литовської Республіки.

Документи для участі у конкурсі на отримання таких стипендій подаються до Міністерства освіти і науки Литовської Республіки до 15 липня 2015 року.

Перевагу буде надано студентам вищих навчальних закладів України з Луганської та Донецької областей, зокрема евакуйованих із зони бойових дій.

Детальну інформацію про конкурс на отримання стипендій можна знайти на сайті:

http://www.smpf.lt/en/programmes-we-administer/statescholarships/dlya-magisterskih-programm-1

 

 

 

Постдок во Франции: стипендии в области изучения рака

International Agency for Research on Cancer

Дедлайн: 30 ноября 2015

Когда: Каждый год

Где: Лион, Франция

Описание

Международное агентство по изучению рака (Лион) ежегодно приглашает молодых ученых для исследовательских работ в области изучение онкологии.

Исследования возможны как во Франции, так и в других странах в зависимости от текущих задач агенства. Позиции, на которые приглашаются кандидаты также варьируется: в этом году, например, возможно стать куратором одного из совместных проектов агенства. Среди заявленных дисциплин эпидемиология, биостатистика, а также биоинформатика. Проекты могут быть также междисциплинарными.

В среднем в агентстве проходят свои стажировки от 8 до 11 стипендиатов. Длительность стажировки около двух лет. Стажировка оплачивается, также возможна оплата транспортных расходов.

Заявки нужно подать до 30 ноября. Требования к кандидатам

  • Наличие диплома/ в процессе получения диплома по профильным дисциплинам
  • Знание английского и французского языков в достаточной мере для успешного прохождения стажировки
  • Прежде чем приступить к оформлению заявки настоятельно рекомендуем связаться с агенством и уточнить возможность прохождение стажировки именно по вашей дисциплине.

Оформление заявки

http://training.iarc.fr/en/courses/summerschool/index.php

Головна управа Українського лікарського товариства у Львові запрошує Вас, Ваших колег та студентів взяти участь у освітній Програмі, організованій товариством за сприяння Асоціації французько-української співпраці в галузі медицини та фармації, з 2 по 11 липня 2015 року в Парижі.

До участі у Програмі запрошуємо, науковців-медиків, лікарів, лікарів-інтернів, студентів медичних та фармацевтивчних університетів й академій.

 

Детальнішу інформацію Ви можете знайти під посилянням

http://www.ult.lviv.ua

 

Літні школи з медицини в Європі (2015 р.)

Шановні колеги!

Інформуємо про можливості стажування в Європі в межах літніх шкіл за різними напрямами медичних та фармацевтичних наук.

Детальніша інформація за посиланнями:

http://www.summerschoolsineurope.eu/search/discipline:healthsciences

http://www.utrechtsummerschool.nl/courses/healthcare

 

The EU Framework Programme for Research and Innovation 2014-2020

Marie Skłodowska-Curie Actions

 

 

 

Графік семінарів та вебінарів Програми імені Фулбрайта
Fulbright Faculty Development Program у лютому 2013 року

 

Шановні колеги!

Офіс Програми імені Фулбрайта в Україні інформує про те, що 6 та 13 лютого 2013 року відбудуться вебінари та семінари для аплікантів на програму обміну Fulbright Faculty Development Program :

 

6 лютого, середа, 17:00

Загальні вимоги до учасників конкурсу за програмою Fulbright Faculty Development Program (FFDP), критерії відбору та етапи конкурсу, умови ґранту, особливості вибору американських університетів/дослідницьких установ для фіналістів, дослідницькі можливості програми.

У семінарі братимуть участь випускники програми FFDP:

Тетяна Огаркова , стипендіатка Faculty Development Program 2011/12
Національний університет “Києво-Могилянська академія”
Мова та література / Методологія та історія порівняльного літературознавства University of Arkansas, Fayetteville, AR

Альона Секан , стипендіатка Faculty Development Program 2011/12
Інститут харчових біотехнологій і геноміки НАН України
Біологія /Новітні стратегії отримання генетично інженерних рослин
Western Regional Research Center , Albany , CA

 

13 лютого, середа, 17:00

Умови конкурсу за програмою Fulbright Faculty Development Program (FFDP), етапи відбору, критерії оцінювання конкурсних проектів.

У семінарі братимуть участь експерти Програми імені Фулбрайта:

Віталій Нестеренко , експерт у сфері інноваційних розробок, фармацевтична корпорація «Артеріум»
Ph . D . in Chemistry , University of Illinois at Urbana – Champaign , Champaign , IL

Ірина Рудик , стипендіатка Fulbright Scholar Program 2006/07
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Лінгвістика / University of California , Berkeley , CA

 

Для реєстрації на вебінар/семінар просимо заповнити реєстраційну форму або зателефон увати за номером (044) 287 0777 не пізніше, ніж за день до дати проведення події. Учасникам вебінару на електронну адресу надійде повідомлення з посиланням, яке дозволить взяти участь у вебінарі.

Необхідною умовою участі у вебінарі є наявність швидкісного інтернету, навушників та мікрофону. Ви зможете переглядати презентацію на екрані комп’ютера, слухати коментарі представників офісу та ставити запитання після вебінару.

Мова семінарів – українська або англійська.

 

Місце проведення

Офіс Програми імені Фулбрайта в Україні, м. Київ, вул. Еспланадна 20, офіс 904 .

 

 

 

Erasmus Mundus ABC : Як скористатися можливостями проектів Erasmus Mundus Action 2

До уваги студентів, аспірантів та викладачів НМУ імені О.О. Богомольця! Запрошуємо вас відвідати презентацію проектів сприяння міжнародної академічної мобільності Erasmus Mundus Action 2 – EMERGE, IANUS, ALRAKIS II, яка відбудеться у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» у п’ятницю 25 січня 2013 року.

Під час презентації буде пояснено основні принципи функціонування проектів Erasmus Mundus; відмінності між проектами Erasmus Mundus Action 1 та Erasmus Mundus Action 2; буде представлено як студенти, аспіранти та викладачі можуть взяти участь у мобільності за проектами EMERGE, IANUS, ALRAKIS II (TG 1 та TG 2). Додаткову інформацію про кожен із згаданих проектів можна отримати на сайті Європейської Комісіїhttp://eacea.ec.europa.eu/erasmus_mundus/results_compendia/selected_projects_action_2_en.php

Презентацію проводить Лариса Човнюк, керівник відділу міжнародного співробітництва НаУКМА, координатор проектів Erasmus Mundus Action 2 у НаУКМА.

До уваги відвідувачів!!! Участь у презентації можлива за умови попередньої реєстрації за електронною адресою:demy@ukma.kiev.ua (термін реєстрації до 12:00 четверга, 24 січня) та отриманого підтвердження реєстрації.

Час проведення – 16:30, місце проведення – аудиторія 100 корпусу 4, вул. Волоська 8/5.

 

 

 

Конкурс Програми ЄС імені Жана Моне 2013 триває

Шановні викладачі!

Продовжу є ться прийом заявок на конкурс програми Жана Моне http://ec.europa.eu/education/news/20120828-llp-2013call_en.htm . Цей конкурс стане останнім для всіх програм, що входять в програму Європейського Союзу «Навчання впродовж життя», включаючи програму Жана Моне.

Напрями Програми імені Жана Моне:

  • • Європейські модулі Жана Моне:
    фінансується розроблення та викладання короткотермінових курсів з питань європейської інтеграції (обсягом не менше 40 навчальних годин на рік). Курси можуть бути багатодисциплінарними. Максимальний обсяг гранту на 3 роки – 21,000 євро.
  • • Професор/кафедра програми Жана Моне (Jean Monnet Chairs):
    створення спеціальних викладацьких посад/кафедр для викладачів, що спеціалізуються на питаннях європейської інтеграції (розробляють і викладають нові курси, керують науково-дослідницькою роботою). Такі викладачі мають викладати дисципліни з європейської інтеграції принаймні 90 годин на один академічний рік.Максимальний обсяг гранту на 3 роки – 45,000 євро.
  • • Професор програми Жана Моне Ad Personam:
    гранти, які надаються:
    1) визнаним професорам, які мають доведений досвід викладання та публікації (при цьому, досвід має бути, хоча б частково, отриманий в інших країнах) та/або
    2) досвідченим професорам, які тривалий час працюють у сфері європейської інтеграції, які підтвердили свою репутацію науково-дослідними проектами, публікаціями.
    Максимальний обсяг гранту на 3 роки – 21,000 євро.
  • • Європейські центри вдосконалення програми Жана Моне (Centers of Excellence):
    підтримка діяльності центрів, утворених на базі університетів, асоціацій, мереж; кожен такий Центр має працювати під керівництвом Професора програми Жана Моне. Максимальний обсяг гранту на 3 роки – 75,000 євро.
  • • Підтримка асоціацій професорів і вчених, які спеціалізуються на питаннях європейської інтеграції. Максимальний обсяг гранту на 3 роки – 25,000 євро.
  • • Підтримка інформаційної та дослідницької діяльності, пов’язаної з європейською інтеграцією. Максимальний обсяг гранту на 1 рік – 40,000 євро.
  • • Багатосторонні дослідницькі групи Жана Моне:
    підтримка міжнаціональних дослідницьких колективів (мінімум три Професори програми Жана Моне з трьох різних країн). Максимальний обсяг гранту на дворічний період –80,000 євро.

Ви можете ознайомитись з деталями, особливостями, вимогами та аплікаційними формами на сайтіhttp://eacea.ec.europa.eu/llp/jean_monnet/jean_monnet_key_activity_1_en.php

Аплікаційну форму заявки та всю необхідну документацію можна завантажити на Інтернет-сайті виконавчого агентства: http://eacea.ec.europa.eu/llp/jean_monnet/jean_monnet_en.php

Кінцевий термін подання заявок – 15 лютого 2013 р.

Контактна інформація: Національний Темпус-офіс в Україні, тел: +380442866668; +380443322645, электрона адреса:tempus@ilid.org.ua

 

 

 

Відкрито прийом заявок для участі у грантовій програмі навчання в аспірантурі (докторантурі), PhD – Erasmus Mundus Joint Doctorates (EMJDs).

 Erasmus Mundus Joint Doctorates розпочав прийом заявок для проходження курсу навчання за міжнародною PhD-програмою. Програма навчання включає в себе дев’ять напрямків, обраних у липні 2012 року, зокрема охорона здоров’я та соціальне забезпечення. Навчання розпочнеться з 2013-2014 рр. навчального року.

Кожна навчально-дослідницька програма навчання забезпечуються стипендіями, що покривають до трьох років навчання в докторантурі.

За більш детальною інформацією щодо курсу навчання та процедури реєстрації бажаючі подати заявку повинні особисто звернутися до відповідного консорціуму EMJD. Повний список консорціумів доступний на сайтіhttp://eacea.ec.europa.eu/erasmus_mundus/results_
compendia/selected_projects_action_1_joint_doctorates_en.php

 

 

 

 

Оксфордський Круглий стіл запрошує взяти участь у засіданні « Охорона здоров’я, медсестринська справа, старіння та харчування» та 15-му щорічному Симпозіумі з проблем жінок та освіти.

 

Пропонуємо взяти участь у сесії Охорона здоров’я, сестринська справа, старіння та харчування , яка відбудеться 4 – 8 серпня 2013 р. в коледжі Брейсноуз Оксфордського університету, Оксфорд (Велика Британія). Доповіді, представлені на Круглому столі можуть бути згодом опубліковані у журналі Оксфордського Круглого Столу «Форум».

 

Закликаємо Вас стати членом Оксфордського Круглого столу. Його члени мають доступ до ряду наукових, культурних і соціальних ресурсів, включаючи дискусійний клуб Oxford Union, коледжі і зали Оксфорду, засновані в 1204 році, музеї, театри, книжкові магазини, катання на човнах, літературні паби, політичні клуби та ін. Кількість членів обмежена.

Основна тематика сесії ( 4 – 8 серпня 2013 р):

  • Освіта медсестер;
  • Охорона здоров’я;
  • Харчування та ожиріння;
  • Старіння;
  • Зловживання алкоголем та вживання наркотиками;
  • Спорт і здоров’я;
  • Здоров’я та освіта дітей в бідності.

Теми доповідей та презентацій для конференції не обмежуються лише запропонованими.

 

Також розпочато реєстрацію учасників 15-го щорічного Симпозіума з проблем жінок та освіти (17 – 21 березня 2013 р.). У вільний час можливо самостійно здійснити подорож до Лондону, Стратфорду-на-Ейвоні, Бату, Стоунхенджу, Солсбері, Кембриджу та багатьох інших культурних пам’яток.

Запрошуємо Вас виступити з доповіддю на одну із запропонованих тем:

  • Жінки та університет;
  • Жінки та кар’єра;
  • Писемність жінок;
  • Жінки в літературі;
  • Жінки в історії;
  • Жінки та соціальна справедливість;
  • Жінки та релігія;
  • Жінки та спорт.

 

Крім того, в 2013 році відбудуться інш і сесі ї Круглого столу :

10 – 14 березня 2013 р. –   Дитяча освіта ;

17 – 21 березня 2013 р. – Симпозіум з проблем жінок та освіти

28 липня – 1 серпня 2013 р. –   Критичні суспільні питання ;

28 липня –1 серпня 2013 р. –   Релігія ;

4 – 8 серпня 2013 р. – Охорона здоров’я, медсестринська справа, старіння та харчування ;

4 – 8 серпня 2013 р. –   Загальна освіта

Більш детальну інформацію про тематику, розклад подій та реєстраційні внески Ви знайдете на сайтіhttp://www.oxfordroundtable.com/

 

 

 

 

MedicReS International CME Conference on “GOOD CLINICAL RESEARCH” Стамбул, Туреччина, 7 – 8 червня 2013 р.

 

Повідомляємо, що 7 – 8 червня 2013 р. в Стамбулі відбудеться Міжнародна конференція CME (Continuing M edical E ducation ) “Good Clinical Research”

MedicReS IC2013 – це освітньо-наукова зустріч для дипломованих медичних науковців у сфері медицини за участю запрошених доповідачів з FDA , NIH , Lancet та MedicReS .

На конференції кожен учасник отримає довгострокову ліцензію MedCalc Biostatistical Software і на протязі конференції зможе пройти курс прикладної біостатистики і MedCalc .

Учасники також відвідають програми MedicReS “ Good Medical Research ”, MedicReS Journals , MedicReS Accreditation Programs та дізнаються про всі нові правила про програму “ Good Clinical Research ”.

Учасники отримають “Сертифікат учасника” та 12 міжнародних кредитів.

Для більш детальної інформації відвідайте   сайт www . ic 2013. medicres . org .

Регістрація :   Online Registration

Стати членом MedicReS :   Get MedicReS Membership

 

 

 

 

Міжнародна науково-практична конференція «21 століття: фундаментальна наука і технології» 24-25 грудня , Москва.

 

Оргком і тет міжнародної науково-практичної конференції «21 століття: фундаментальна наука і технології» запрошує Вас взяти участь в конференції, яка пройде в дистанційному форматі 24-25 грудня 2012 р .

Заявки на участь приймаються до 20 грудня 2012 р.

Матер і ал и конференц ії будут ь опубликован і у вигляді збірника нау кови х статей і розіслані авторам.

Орган і затор:  Нау ково – видавничий центр «Академический» .

Детальна інформація на сайті конференції http://21v.science-publish.ru .

 

 

 

 

Відкрито подачу заявок на участь в конкурсі Премія Менегетті 2013за дослідження в галузі економіки, медицини, фізики і філософії .

 

Фонд наукових та гуманістичних досліджень Антоніо Менегетті з центральним представництвом в м. Парадізо (Швейцарія), оголошує про проведення конкурсу наукових робіт у наступних областях: економіка, медицина, фізика і філософія.

Переможці у кожній з номінацій отримають премію в 15000 (п’ятнадцять тисяч) євро. З усіма умовами участі у конкурсі ви можете ознайомитися на сайті www.fondazionemeneghetti.ch .

 

Теми досліджень для даної премії Менегетті наступні:

Економіка: «Політична схема і економічний раціоналізм»;

Медицина: «Первинна причинність онкологічного процесу» ;

Фізика: «Елементарна частка: квантова або формальна»;

Філософія: «Від феноменології Гуссерля до онтологічної зв’язку Антоніо Менегетті».

 

Умови участі:

Учасники повинні мати диплом магістра (спеціаліста).

Кожна запропонована наукова праця повинна бути:

– науковою публікацією, що надрукована в одному з міжнародних наукових журналів не раніше 2011 р.

– або оригінальним дослідженням – в цьому випадку будуть розглядатись лише завершені і підготовлені до друку рукописи, оформлені за всіма правилами, що мають встановлені авторські права.

Термін подачі заявок: до 1 січня 2013 року.

Форма запиту для участі в конкурсі та детальна інформація:

http://fondazionemeneghetti.ch/images/uploads/bando_2012_ru.pdf

 

 

 

Медичні семінари у м. Зальцбург (Salzburg Medical Seminars)

Відкрито подачу заявок на 2013 рік!

 

Міжнародні медичні семінари у м. Зальцбург – освітня програма, спрямована на англомовних фахівців у галузі медицини, що перебувають у середині кар’єрного розвитку будь-якої країни світу, особливо центральної та західної Європи.

Семінари у м. Зальцбург (Австрія) проходять за підтримки Американсько-австрійського Фонду та Австрійського Федерального Міністерства Освіти, Науки та Культури, Відкритого Інституту Суспільства, а також  інших громадських чи приватних спонсорів. Членство забезпечується Відкритим Медичним Інститутом (Open Medical Institute).

 

Участь у семінарі можлива тільки за запрошенням . Відкрит ий медичний інститут бере на себе транспортн і витрат и (переліт Austrian Airlines ) , витрати на проживання, харчування, навчання та навчальні матеріали.

 

Дати і теми семінарів доступні за посиланням:

http://www.aaf-online.org/index.php/dates-topics-2013.html

 

Бажаючі взяти участь повинні відповідати наступним критеріям:

  • Володіти англійською мовою, знаходитись на серединному етапі своєї медичної кар’єри, суміщати лікарську практику з викладацькою діяльністю.
  • Для першої участі у семінарі, віковий ценз становить від 30 до 45 років, для повторної – до 50 років
  • Бути дипломованим спеціалістом у медичній галузі по темі семінару або на останньому році навчання.
  • Повинен мати публікації рідною чи англійською мовою
  • Завантажити необхідну документацію через аплікаційну форму на сайті

 

Заявки на семінар и подаються через онлайн систему на сайті організатора http://www.aaf-online.org/index.php/salzburg-medical-seminars.html . Для цього натисніть ” Apply ” в розділі the Dates & Topics  або відразу перейдіть через посилання Online Application Platform .

 

Принципи відбору :

  • Відкритий конкурс, відбір на основі досягнень.
  • Доступні 30 місць на кожний семінар.
  • Однакові умови для презентаціfй представників з усіх країн.

Кандидати будуть сповіщені про результати конкурсного відбору по електронній пошті в установленому порядку. Для більш детальної інформації про програму, будь ласка, звертайтесь до відділу міжнародних зв’язків НМУ імені О.О.Богомольця чи безпосередньо до OMI Travel and Reimbursement Guidelines .

 

УСПІШНІ РЕКОМЕНДАЦІЙНІ ЛИСТИ ДЛЯ ВСТУПУ В УНІВЕРСИТЕТИ США

США з кожним роком приваблюють все більше студентів з різних країн світу, і українці – не виняток. Освіта в США по праву вважається кращою у світі, а американські коледжі та університети постійно посідають найвищі позиції у світових рейтингах ВНЗ.
Якщо ви вирішили отримати освіту за кордоном, у першу чергу потрібно визначиться з майбутнім університетом, а також підготувати пакет необхідних документів. При зарахуванні студента до університету або коледжу в США рекомендаційні листи мають велике значення. Залежно від університету необхідно пред’явити від 1 до 3-х рекомендаційних листів. Найчастіше це рекомендації від університетських викладачів і / або роботодавців.
У рамках проекту «Education USA» в Американському домі відбудеться зустріч, на якій будуть обговорюватися значення рекомендаційних листів при вступі у ВНЗ та правила їх написання. Студенти дізнаються, як і до кого звертатися за рекомендаційними листами. Викладачі зможуть отримати корисні поради щодо написання листів, які відрізняються від простої характеристики на студента.
Для того, щоб ознайомитися з проектом онлайн, необхідно перейти за наступним посиланням: https://www.youtube.com/user/EACKyiv
Участь у заході безкоштовна та не вимагає попередньої реєстрації. На зустріч необхідно взяти з собою посвідчення особи.
Ваша подорож на навчання в США починається сьогодні!
Зустріч відбудеться 18 грудня 2015 р., 18:00 – 19:30 за адресою: вул. Пимоненка 6, Київ (America House Kyiv).